Do 2.1.2025 je provoz e-shopu omezen a provozovna uzavřena.
Fakturace pro školy, firmy v roce 2024.
Objednávky vyskladňujeme a provoz obnoven od 2.1.2025.
Nabízíme několik způsobů dopravy a převzetí zboží. Vyberte si ten, který Vám nejvíce vyhovuje.
CENY DOPRAVY NYNÍ UPRAVUJEME, AKTUÁLNÍ CENY NAJDETE V KOŠÍKU.
Balíkovou službou do 24 hodin
DPD doručuje obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží, které máme skladem Vám bude doručeno následující pracovní den po expedici. Balíková služba doručuje zboží v pracovní dny v době mezi 9:00 - 18:00 hodinou, v některých lokalitách i v sobotu. Více informací najdete na stránkách DPD.
Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela neporušena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Mechanické poškození zásilky v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci DPD; kontakt zde. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Balíkovou službou do 24 hodin - doporučujeme firmám, podnikatelům, ale i občanům.
PPL doručuje obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží, které máme skladem Vám bude doručeno následující pracovní den po expedici. Balíková služba doručuje zboží v pracovní dny v době mezi 9:00 - 18:00 hodinou, v některých lokalitách i v sobotu. Více informací najdete na stránkách www.ppl.cz.
Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela neporušena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Mechanické poškození zásilky v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci PPL; kontakt zde. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce. Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v určený čas.
Balíkem České pošty do 48 hodin – doporučujeme občanům.
Česká pošta obvykle doručuje do 48 hodin po celé ČR. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. Nebo si necháte balík poslat rovnou na poštu.
Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesílána zpět.
Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obal i obsah zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela v pořádku. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem či na přepážce škodní protokol a zboží nepřevzít. Mechanické poškození zásilky je nutné nahlásit. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel.
Vyzvednutí osobně na adrese naší provozovny. V případě osobního odběru nejsou samozřejmě účtovány žádné další poplatky. Osobní vyzvednutí zboží si prosím dohodněte telefonicky nejméně hodinu před plánovaným příjezdem. V případě, že je osobní odběr složen i s platbou, doporučujeme si nachystat hotovost přesně. Umožňujeme i platbu platební kartou.
GPS: 50°14'53.700 13°55'51.000
DREXX s.r.o.
č.p. 72
273 76 Líský
Česká republika
Pracovní doba:
Po-Pá 7:00-15:30 hodin
Tel.: +420 313 574 808
E-mail: expertnadalekohledy@drexx.cz
Balíkovou službou do 48 hodin - ekonomické doručení občanům, školám, firmám a podnikatelům. DPD doručuje obvykle do 48 hodin od naší expedice, po celém Slovensku. Balíková služba doručuje zboží v pracovní dny v době mezi 9:00 - 18:00 hodinou. Více informací najdete na stránkách DPD.
Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela neporušena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Mechanické poškození zásilky v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci DPD; kontakt zde. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Balíkovou službou do 48 hodin.
Zboží Vám dopravíme rychle a spolehlivě také na Slovensko prostřednictvím balíkové služby PPL/DHL Slovensko. Doba doručení je obvykle 48 hodin od expedice zboží. Standardní rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 09.00 do 18.00 hodin. Více na www.ppl.cz a www.dhl.sk.
Upozorňujeme, že plátcům DPH registrovaným na Slovensku účtujeme ceny bez DPH, občanům a neplátcům DPH musíme vždy účtovat ceny včetně DPH.